4 Februari 2011

Heej!
Nu har jag varit i stallet tillsammans med min storasyster, sen åkte vi o köpte en varsin sallad på pizzerian. Nu ska jag ta en dusch sen ska jag troligtvis träffa Klara och Julia. Ha en mysig fredagkväll nu allihopa!
Förresten, jag har fått erbjudande att jobba på mataffären på Sandhamn, ska man tacka ja? Jag vill nog hellre jobba på bensinmacken, bageriet eller klädaffären, hmm. Men det jobbiga är att jag inte vet än om det finns lediga platser på de ställena än eftersom de tidigare anställda inte har bestämt sig... Jobbigt att jag måste svara nu, tackar man nej finns det risk att jag inte får nått jobb!
stockholm-street-style.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0