vill flytta...

Sitter inne på Hemnet.se och kollar in lite hus som är till salu.. Jag måste verkligen flytta, helst vill jag att vi ska köpa en tomt och bygga ett nytt hus så att man kan designa allt själv plus att jag kan bygga en stooor klädkammare, problemet är att det tar ju ett tag och jag måste ju tänka på att jag snart ska flytta hemifrån... Men asså klarar inte av längre att bo i vårt hus, det ser ut som ett kråkslott och jag tror det kommer falla ihop snart, allt känns så himla omodernt i hela huset, alla hatar det!

Här var iallafall några jag spana in som lite insperation..

NACKA:

Lännersta
Exteriörbild
Saltsjöbaden- Igelboda. Så myys med värsta spaet, plus att jag har kollat upp att i ett utav rummen finns en stor klädkammare och garderob.


Saltsjö-duvnäs. Åååh så fint och ligger ute på udden!

Och sen har vi dom där ställena som jag tror blir liiiite svårt att övertala att flytta till, saftiga priser snackar vi.

Saltsjö-Duvnäs 38 miljoner


Djursholm 38,5 miljoner


Djursholm-finns inte ens ett utsatt pris, men tippar på runt 50 miljoner när man ser bilderna, helt sjukt!


Kommentarer
Postat av: alma

Det översta huset är sjukt likt pappas hus :D men vi sålde de i veckan.... har köpt feta sjötomten där vi ska bygga något liknande fast ännu större :D

2011-02-06 @ 09:21:41
URL: http://almaranebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0