iskallt grabben!

Hej igen!
Nu ska jag snart iväg på basketträning!
Idag har jag plockat in alla kläder in en nymålad garderob (eller ja nu är den torr), städat lite, ringt och skickat in jobbansökan till lite olika ställen. Dessutom har jag pluggaaaat, bläää!!! Jag orkar inte att man ska behöva göra det innan skolan har börjat?!

Här kommer lite bilder från i torsdags då jag, Lisa och Karro var och bada på mitt land!
Haha först gick det inte ens att hoppa i för att man kokades upp av värme, sen öste vi ner snökockor samtidigt som vi frös av att stå i bikini utomhus. Men sen var det skönt att bada och man kunde ibland kasta sig i snördivan och det blev lite too hot!




Kommentarer
Postat av: Anna!

Sv: jo jag rider på Gustavsbergs ryttarsällskap:) vad coolt att du har hästar;) skulle du kunna lägga ut en bild på dem? vore jättekul:)

/ Anna<3

2011-01-10 @ 22:13:22
URL: http://anhejo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0