Lördagsmys

Heeej!
Idag har jag varit och galoppat med min polleeee! Nu sitter jag och kollar på massa kläder på nätet och ska även sätta igång med att plugga lite datorkunskap. Igår fick jag mitt första betyg i en 50-poängskurs, Företgasekonomi A, fick MVG! Score mannen!
Snart så ska vi äta hängmörad oxfilé med hasselbackspotatis, muumsiii! Sen kanske jag ska träffa kajsa och mickan så ska vi ha filmmys @my house
Jag har en ny plattång som jag fick av Uffe Puffe päronpaj! Den är riktigt bra! Jag vet inte vad det är för märke riktigt, men men.

Kommentarer
Postat av: linn

märket är gama och jag har en sån, den är superbra! :D

2011-01-16 @ 19:54:10
Postat av: linn

märket är gama och jag har en sån, den är superbra! :D

2011-01-16 @ 19:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0