random

Heeeej!
Kollade precis på Solsidan, så jävla bra!!!! Måste också berätta att jag fixade en praktikplats i fredags, det är ett företag som typ säljer plattänger, soda stream och massa annat till t.ex. Elgiganten. Det ligger på östermalm, precis bakom min skolan (lite hemskt att man inte får komma bort från den ett tag, meeen). Alla där var astrevliga och jag är taggiiiish! Det var så jävla seriöst bara när jag sökte dit, jag åkte dit innan skolan började och först visade dom mig runt på kontoret, sen fick jag sätta mig i ett rum med båda cheferna och ha som en anställningsintervju. Sen sa dom att det var flera som hade sökt den här praoplasten från Entreprenör, men sen ringer dom mig en timme senare och säger att jag fick den! Feeett najs att jag fick den framför dom andra!
Så jävla skönt att ha det klart, har ringt till typ 1000 styckna där alla tackade nej!

Jag har faktikst ingen aning om varför jag tog den här bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0