Tar en sammanfattning av helgen

Fredags: Jag, Fanny och Eve åkte in till Söder och överraskade Lisa på en resturang där vi sedan spenderade lång tid av kvällen. När vi ska gå blir vu uppraggade av några randoms vid bordet bredvid som vi sen hänger med på kvällen, haha dom var lite konstiga! Men kvällen var riktigt rolig och några spåååra, haha.
Bilder från kvällen:


Lördag: Jag var i stallet och red min kompis två hästar, sen åkte jag hem och fixa mig. På kvällen hade Elin och Lisa tjejmiddag med typ 18 tjejer och det var suupeergod mat!! Alla hade väldigt trevligt och mycket lyckad kväll.




Söndag:
Basketmatch och det som jag tidigare skrev. Satt även uppe halva natten och pluggade datakunskap, men jag fick 100% rätt på provet idag så det var sooooft!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0