Kändis-spotting!

Heeej! Jga har precis kommit hem från stallet och jag träffade kääändisar som var där och fotade, hehe :)
När jag ska ta in min häst från hagen ser jag Wille Crafoord och Anna Bergendahl plus ett barn. Sen ser jag att flickan är Olga, som är Wille och Sanna Lundells dotter och som Micke Persbrandt är plastpappa till eftersom Sanna och Wille skilt sig. Olga brukar vara hemma och leka hos mig på Ingarö så jag går fram och pratar med henne som är typ 8 år. Det drar till sig Wille också så han kommer fram och hälsar och vi står och pratar skitlänge om hästar och massa annat. Haha jag måste säga att han är rätt hunkig! :D Så nu är jag en nööjd tjej!  

                        
                                              Sanna och Olga som jag träffade idag!

Kommentarer
Postat av: linn

feeet cool satsa på han du!

2011-03-19 @ 16:34:10
URL: http://yolinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0