Tjockis som vanligt.

Hej!
Jag sitter och käkar en fettig semla och pluggar lite SO och spanska. Jag som betsämde i morse att jag skulle vara nyttig en lång tid nu, började ju bra... Men jag blir galen på att min familj köper sånt skit hemma, det är inte direkt så att man kan se en semla ligga och mögla bort i kylen. Igår åt jag äppelpaj med glass och sen chokladboll med glärran så nu är det inte OK längre!!! Men annars har jag dragit ner på maten och äter bara äpple till mellis, men fan vad jag snackar om mat nu, jag vet ju inget annat längre.
Nu ska jag duscha bort häst-stanken efter att ha träffat min pooolle idag! Sen körde jag bilen hem med pappa. Jag var tvugnen att backa och greja så pappa satt med handbromsen i högsta hugg när jag först höll på att köra på pappas nya bil sen båten.
Måste taggiiiishhh. TJOHO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0