Hahahahaha

Sitter och kollar igenom ett Venezuela-album. Alltså, det finns nog ingen som förstår hur jävla underbart kul man har det där!! Alla människor är som galna små nallebjörnar! Haha sen hittade jag en video som fick upp ett litet minne. Här på videon ser ni några som kom och spelade massa trummor på eftermiddagen. Då samlades alla i en ring runt och sen var det som en danstävling där alla stog och shakea och om man var dålig kom någon och knuffa bort en, eller så buade alla. Mina kompisar säger åt mig att gå in och dansa, men jag sa att jag suger, vilket dom också hade sett vid det laget... Men ändå så puttade alla in mig i mitten och då kom ett slibbo bakom och börja shakea så då var det lika bra att bara köra galet istället för att bara banga och gå därifrån. Hahaha så jävla pinsamt, mina moves är ingenting i jämförelse med alla Lations..

Här är någon annan tjej jag filma som satte ribban lite högre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0