Truly me

Jaha, idag har jag börjat skolan kl 11 och när jag äntligen slutade vid halv fyra åkte jag in till stan och mötte min syster. Vi kollade runt ett tag i affären och skulle sedan åka till Kungsholmen och möta upp mamma då vi skulle gå på en VIP-kväll med smyckesutställning på Amaranten för märket Truly Me. Men Rebecca fick troubble med sin boyfriend så hon dissade mig och jag åkte dit med bara Mamy. Jag kund som vanligt inte hålla mig från att köpa lite skit ifrån stan, blev en bh och ett läppglans till. 
På smyckesutställningen fanns det massa fint, men jag tyckte allt var för dyrt för min plånbok, hehe. Men Mamma var generös och jag fick välja något jag tyckte var fint. Jag hade jättesvårt att välja men jag tog det här silverarmbandet. Tänkte först välja en berlock med en rosa handväska, men kände att coctailglaset var lite mer partyyy.

Fick alltså med mig en goodiebag hem med massa junk i och såklart smycket med ett smyckesskrin till!
 

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0