Första dagen på jobbet!

Hej hej! :)
Idag var första dagen på mitt riktiga jobb genom livet, Westerbergs Livs på Sandhamn. Jag ska bara jobba där denna helg sen börjar jag veckan efter midsommar och jobbar i 6 veckor! Det är helt galet mycket!!! Men det kommer bli så jävla kul ändå, jag älskar den här mysiga ön och alla människor är så trevliga och det är så himla roliga kvällar man kan få till i hamnen. Oj nu kanske det blev knas. Jag mena inte så.
Gotland runt ska tydligen visst hållas på Sandhamn också (en start ska gå ifrån Stockholm), sen gick jag förbi anslagstavlan och såg att Daniel Adams-Ray kommer spela på aftersailen, asnaaajjs, jag ska haffaaa.

Haha last night när jag gick ut helt ensam till hamnen på kvällskvisten!

Kommentarer
Postat av: linn

Daniel adams-ray!? Du skojar va!? Han är ju grym!

2011-05-16 @ 15:11:05
URL: http://yolinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0