idag har jag...

...gått upp tidigt, tvättat kläder, solat, ätit lite för många kakor, gått på friskis och svettis, druckit en hel kaffekanna själv efter middagen, städat lite (kände mig tvungen efter att Antoine kom in och trodde det hade fallit en handkranat här inne..). Något jag däremot liggat lite lågt med är att plugga..... Nu kör vi fan!!! 

Nu bjuder jag på lite Masai Mara!

Här är en del av Masai Mara crewet! Jag är rikstönten längst fram och gör någon form av sikta mot stjärnorna-posen...

Lök-bussen

Dom här rackarna var vid vägkanten...

Camping, Jarrrååå!

Självaste stekarna...

Slår upp snusmumrik-tälten.

Ebba och Trine som köttade halvmarathon.

Taggade Africans...

I starten!

Massajerna var funktionärer.

Efter loppet blev det korv med bröd för hela slanten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0