young, wild and free

Hej! Idag har jag haft utvecklingssamtal och det gick bra, lämnade in omdömen i företagsekonomi så jag slipper vara med på lektioner fram till efter jul. Jag har även varit med på kören, hahah vi sjöng julsånger i en jäkuligt ljus stämma, det lät så falskt och fint när jag sjöng. I framtiden ska jag banga, inget luciatåg för min del.
Efter det gick jag till Impala och kubba några varv bredvid afrikanska boysen som hade fotbollsträning.
Sen gick jag på mattestugan,weehooo.
Imorgon är det fredag, JARRÅÅ.
Här är mina nya partyshoes, hehe. Fina men vette tusan när jag ska använda dom, men kostade 220 kr så tycker det var värt :)

weeey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0