jävulsråttorna al kebab

Ingen bomb vad jag vet idag, därmot hade de hittat en person som hade 13 bomber på sig, ganska oklart det där. Maratonet och Halloweenparty-utgång ställs in :( SADFACE!!!!
Därför betsämde jag och Mandolf att ordna en halloweenfest här på internatet, hahah fett satsig med inbjudan och grejer!
Annars idag har vi åkt till köpcentret Prestige, vi är bannlysta från Junction, för dangerous... Vi tog en lokal buss dit, hahah jag var livrädd och skrek när vi skulle hoppa på, väldans billigt iallafall, kostade ungeför 1 kr per person :)

Jag saknar MOMBASA!!!!!!!!!!! jag vill ha värme... Jag är ändå så himla glad att jag är här i Kenya, ingen där hemma fattar nog inte vilket chilliv man lever här. Finns inget med Svealand som lockar just nu, jo, KAVIAR!!! ååhhh....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0