red tape

Hej! Var lite dålig på att update, men jag kan nu berätta att vi är några som startat en topsecret blogg här! Om ni vill läsa så kan man bara fråga så kanske jag säger vad den heter! Det är där allt som stannar i afrika publiceras...

Kan även tala om att jag gjort ett andra besök på sjukhuset, denna gång kollade jag mitt hår. Jag har börja tappa halva skallen med hår... Plus att det är så galet slitet!!! Men jag fick svara på en MASSA frågor om hälsan och sen gjorde hon lite olika tester men kunde inte hitta några vanliga orsaker så sen fick jag göra lite olika blodprover så nu ska jag tillbaka på torsdag igen och få svar och grejer! Nu ska jag krypa till säng och plugga lite spanska! 

Hahhahhahahahhah, här är jag och Hanna på Simba med några random mexicanos, inte dom snyggaste man skådat..



Allt det här är lite random bilder från Red Tape i fredags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0