1 timmes manikyr för 30 kronor

Tjeeena. Nu har jag skypeat med flera godingar! Ikväll blev det mest sitta inne på rummet, blev ett parti biljard med Manda, men vi båda sög, ett antal felberäkningar. Nu ska jag sätta upp lite bilder.

Idag efter skolan gick vi ett gäng till Bistro, dom andra gick upp på terassen och satte sig medan jag och Elin gick och gjorde manikyr i över en timme och det bjöds på varm choklad, mums. Det kostade 30 kronor. Då ingick filning, rengöring, peeling, massage, nagelbandsfixning och nagellack i olika lager. Helt galet pris, dit ska jag snart gå och klippa mig och hon såg på mina fötter och tyckte jag behövde pedikyr också, det finns en sanning i det...
 


Kommentarer
Postat av: MANDA THE ONE AND ONLY

Ett antal felberäkningar.....

2011-09-02 @ 08:35:22
Postat av: Lisa

hahaha världen är så liten ibland att man blir rädd :O hoppas du har det grymt där borta :D

2011-09-02 @ 09:40:19
URL: http://mitt0liv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0