Skärtorsdagen

Hej hej!
Igår var det sista skoldagen, de mindre barnen kom utklädda till påskkärringar till oss och vi bjöd på godis och fick ett litet chokladägg av dem. På håltimmen skulle jag och Malin gå och boka samma buss som oss till Mombasa. Men vi ser då att den som vi bokat med är inställd! Kaos. Efter skolan köttade vi boxercise som var otroligt lökig! Efter det fixade vi oss och drog till Brew Bistro. Vi satt där och chillade med alla, sen sprang jag, Maria och Hanna över till Art en snabbis. Alla möttes sen på klubben K1. Vi hade roligt där och när vi kom hem gick vi upp till köket och jag och Oscar käka massa korv. Det slutade med att jag börja skura golvet lite och Malin och jag hade krig med sopborstar och skurmoppen. Det slutade med att Malin halkade på golvet som jag hade dränkt med såpa.

Nu måste vi åka till Down Town och boka en buss till kusten imorgon!! Sen packa och fixa, fullspäckad dag!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0