standard söndag

Tjeena broes!
Nu sitter jag i mitt nästan nystädade rum och dricker cappuccino. Har spelat lite tennis med Malin och nu sitter jag lökig och funtar på om basketgänget ska ta en kvällsmatch... Måste annars plugga satan ikväll, men håller på att sno massa filmer av Sanna till min hårddisk så jag antar att jag kommer ligga och läka framför dom istället.

Idag åt vi brunch sen la jag mig och sola i en timme. Vid ett drog vi till Toy market och shoppa loss. Jag tror jag köpte tolv plagg! Kosta ungefär 170 kr tillsammans. Då var det allt ifrån ett par dieseljeans till koftor. Jag älskar stället, ska shoppa sönder innan jag åker hem! Efter det blev det en fika på Java.


Kommentarer
Postat av: hanna

kan du lägga upp bilder på plaggen? :D

2012-04-22 @ 20:38:29
Postat av: Amanda

Absolut! Dom kommer imorgon när kläderna torkat!

2012-04-22 @ 22:50:00
URL: http://amandathebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0