räddad från disk-groundning

Jambo! Nu sitter jag i Hannis rum och försöker plugga lite, går som förväntat.
Idag kom Leoni till min korridor med "Bad News", vi skulle alla bli grounded för att de hade stått disk i vår korri... Jag har aldrig ställt nått där så jag blev galen, men Martina räddade oss och tog på sig skulden, så nu slipper jag ha utegångsförbud för något jag inte gjort. Dom har börjat spåra ut med sina groundningar kan man säga. Den första groundningen som tilldelades här på skolan var till lilla Gabbs som redan första utekvällen hade stått kvar på nattklubben och minglat med afrikaner så hade skolbussen åkt utan henne. Hon fick panik när hon stod på parkeringen utan telefon och insett vad som hänt så hon liftar med en random afrikan! Men nu på senaste tiden har folk fått stanna innanför murarna p.g.a. kommit sent till bussen, tränat/joggat ensam, badat i poolen, sprit på rummen och massa annat.

Mount Kenya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0