Mt. Kenya dag 1

Vi gick upp vid 6 tiden och lassade på väskan i bussen och åt frukost innan vi åkte. Sen blev det en lååång busstur med massa trafikköer.
När vi väl kom fram till Mount Kenya National Park åt vi lunch och sen började den otroliga vandringen!
I värme-lök gick vi i dammig sand upp mot berget, vi gick endast 7 km tror jag. När vi kom till campet så bytte vi om från shortsen till underställ och varma kläder. Det blev fort kallt och vi åt middag i kylan. Sen kröp vi in 6 brudar i tältet, jag fick sova på kanten och frös ihjäl, men hade Manda som jag la mig under.

Hanna och Manda innan vandringen började
Så var det bara att börja traska.

Malín är dyng-go.

Tältos

Snyggingar

Såhär såg det ut på första campet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0