så lite, men så mycket.

Första natten i mitt nya rum, vakna runt halv elva, drog bort gardinen och har en nice poolview. Cruisa ner till matsalen där jag åt lite cornflakes. Sen hämta jag datan och skulle ha U-landskunskap, men den var tydligen inställd, även naturkunskapen och svenska C är slut!!! Så det var inga lektioner idag. Hade däremot ett möte om fältstudieveckan, vi fick välja mellan att åka till en fiskeby eller regnskog. Tog först regnskogen, men sen sa alla att fiskebyn lät mycket roligare så det fick bli den. Hade även en brandövning.
Låg lite vid poolen och brände mig på hela framsidan, har en redig bränna nu... Sen tänkte jag uppehålla mina basketskills lite och gick och lökade lite på basketplanen. Det gick faktiskt bra, även fast jag inte spelat på flera månader. Sen efter en middag med soppa och pannkakor gick vi hela spanskagänget till spanskastugan och panikade inför provet imorgon. Men efter massa överklagelser så sköt hon upp det till veckan efter sportlovet. NIIICEEE. Nu har jag och Manda övat hela kvällen på vår dans till idrotten imorgon, hahaha det kommer bli lite stelt att vi ska stå där framme och shakea!!

Massa text, men dagen har kännts så lång...

Jag gillar life a la Kenya. Bild från Yanjaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0