Time for massage

Hej hej!
Inatt satt jag uppe till 2 och ladda upp ett FB-album, chilla i Zebra med Malin, Gabbs och Oscar och kollade på film. Hann tvätta alla superdammiga kläder från helgen. Jag och Manda städade ur mitt nya rum jag ska byta till eftersom mitt luktar skunk efter vattenläckorna.

Just nu sitter jag på min sista eftermiddagslektion som är U-landskunskap och sitter på en föreläsning som är så tråkigt, har inte orkat lyssna... Nu ska jag och Manda gå över till Impala och göra en massage, Deep Tissue, det ska bli så skönt efter att ha släpat på en ryggsäck i 5 dagar.
Manda gjorde en liten rump-massage på mig tidigare, men nu ska jag slå på stort, kostar bara 80 spänn för en timmes massage här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0