en dag full av prov.

Hej! Idag har jag skrivit ett Naturkunskaps B-prov, det gick helt ok. Satt sista tiden så det var bara dirren in till oförberett engelskatest typ. Sen på matten fick jag tillbaka mitt matteprov, gick inte så bra för någon. Sen hade jag sönder mina Hawaiinas jag haft superlänge!!!! ÅÅh jag älskar dom, ska försöka laga dom med superlim. Nu sitter jag i mitt rum och försöker komma på en planlösning till min möblering, inatt sov jag med sängen mitt i rummet för jag har tidigare legat längs fönstret men har blivit sjuk som aldrig går över. Så nu står alla möbler helt galet. Nu måste jag tagga iväg till spanskaklektionen som börjar nu.

Hanna och jag på Bistron igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0