hello kitty

Hej! Jag sitter i mitt rum är nyduschad, målar naglarna och ska skriva lite på mitt svenska tal. Vattenläckan i mitt rum har gjort att väggen blivit vattenskadad och jag har mailat boardingmastern och frågat om jag får byta rum, heheh. jag vill flytta upp till "poolhuset", mitt rum är ett dubbelrum så i början tyckte jag att det var asnice, men det är så jobbigt att städa... plus att jag bor lite avskilt och vill hellre bo i en korriodor med flera och det är kallt på natten fast jag sover med två täcken. Aja spelar inte så stor roll, men det skulle typ vara lite kul att bara få inreda ett nytt rum.
Nu ska jag sy klart lite kläder, jag har sytt in min klänning jag ska ha på mig ikväll, plus att jag vill fixa lite andra saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0