mission: Holländar-råttor

Som sagt, köttar inlägg nu.
Vad har jag gjort idag? Standard-söndag skulle jag nog säga. Vakna och åt brunch med alla här på internatet, insåg sen att runt poolen hade holländare och andra svennar invaderat vår territorium (något som vi stör oss galet mycket på) vi ville sätta dom på plats så jag, Manda, Hanna och Gabbi gick och hämta feta högtalarna från idrottsrummet och satte dom vid poolen och började pumpa ashög musik som Sexy bitch och Sexy and I know it. Dom blev såklart fly förbannade och ringde till Rektor Jonas och klagade på oss! Mission-completed!

Sen spela vi biljard, åt middag, plugga, jag sydde mina kläder och sydde in mina jeans som jag ett antal gånger sydde in för mycket att jag inte fick på mig dom.... Sen mot kvällskvisten kollade vi på film, Tears of the Sun. Nu ska jag sluta blogga och sova!

Dom små rackarna fick så dom teg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0