nya målvakten... eller?

Hej! idag starta dagen med en idrottslektion på Impala för att kötta lite springning och styrketest, var lite krasslig så jag bangiliserade lite av springningen. Det var massa små apor som hoppade bredvid en också. Sen var det lite lektioner och ett antal biljard-matcher och en massa pluggalisering. Jag, Malin och Manda har även övat lite fotboll-målvaktsträning med mig, det gick la sådär. Stukade långfingret ockå... Imorgon ska jag iallafall med och kolla när tjejlaget ska spela fotboll mot Hillcrest, säkert en massa hunkar att spana in där. Jag ska även se till att starta ett basketlag!
Smög precis över till Hanna och möttes av Mr. Antoine... scary shiiiet.

Jag och Hanna i Mombasa!

internatet by night med monsterlampor i la bamba.

strandridning i Mombasa

Johanna

Ååh jag har det bra i KENYA!!!

Kommentarer
Postat av: hanna

ser ut som en jude MANNEN ta bort

2012-01-18 @ 20:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0