Mina bilder från dagen!

Hej igen kompisar. Jag har nu sovit i en timme efter matchen (det var ganska ansträngande även fast jag inte spela), sen har jag umgåtts med mina kära på internatet och nu var det meningen att jag skulle sätta på datorn för att slå upp ett engelska-ord till läxan, men fastna lite grann på annat kanske...

Lilla kameran har varit med idag så här kommer mina fina bilder!

pepp inför matchoman.


Coachen Månsiboy

Fellan taggar


Hanna och jag busaliserar.

Mandolf och Wenne-man kickar.

Lovisa, Fancy, Hanna och jag

Coola cheyer.

Innan matchstart.

Fancy och Hancy

Jag och Linnea!


Dom vann med 4-0!!


Ja varsegod alla läsare att jag tog mig tid att ladda upp så mycket bilder, nu håller min hjärna på att sprängas så nu ska jag tvätta håret och sen slagg-mode.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0