Fredagsmys

Fredag. Första kvällen på hela den här tiden i Kenya som jag inte går ut till någon klubb, annars har vi varit ute VARENDA GÅNG. Det är bara jag, Hanna och Manda som har det rekordet, men imorgon ska vi upp innan 7.00 och vandra upp på en vulkan i några timmar så känner att det kanske kan vara skönt att gå och lägga sig i tid. Manda tog ändå en spontanare och drog till Qué Pasa med Johanna. Men ikväll gick vi iallafall till Junction och åt middag, sushiiii <3 Efter det gick vi och tog en efterrätt på Art Caffé, cappucino-milkshake. Väldigt trevligt.

Efter skolan idag åkte vi till Toy Market och jag shoppade som vanligt, hehe. Kan inte hålla mig borta från nått när jag kommer dit! Jag köpte två klänningar, två koftor och en backpack till Mount Kenya. Kan lägga upp dom sen som vanligt :)

Nu ska jag packa en liten ryggsäck med saker till morgondagens bestigning av den gamla vulkanen Longonot. Är skittrött efter den här skolveckan så ska lägga mig och kolla på lite OC tror jag.

Mina mysisar Manda, Hanna och Johanna på sushijrestaurangen.


Godnatt! Ha en kulig fredagkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0