fan nu äre fest grabben

The weekend is here och den är fullspäckad med fekkenation!
Igår efter jobbet drog jag en springtur, sen gick vi ner ett gäng till After-Sailen på stora bryggan och drack en cider och lyssna på lite go live musik. På kvällen var det fiesta på Seglarn. Jag och Lisa från jobbet var typ dom ända som var taggade så vi satt uppe på Kvarnberget och drack lite senare gick vi ner till klubben men det såg lite lame ut och då kommer en kille och bjuder över oss till deras båt där vi knäcker en bärtz och lyssnar på festlig musica. Men sen gick vi ut vid tolv, jag lyckades snacka med vakten så jag kom in gratis, weeey, pengar är ett problem liksom.. Trodde jag skulle bränna massa stålar denna kväll, men nej nej, vi hittar ett gäng grabbar som langar fram hans kreditkort till mig med repliken "Köp vad du vill!". Först sa jag att det räckte med ett glas vin, men det tyckte han var för tråkig så jag beställer drinkar, öl och järn heheh. Feeeett nice liksom. Efterfest på Öfre sen, det var kul, sen cruisa vi vidare till en båt.

Igår inne i dimman på en random båt med Melon/Mongo-Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0