Jobb och träning!

Idag har jag jobbat tidigt. Asmycket folk och jag var enda tjejen som satt i kassan så chefen kom och hjälpte mig. Igår blev jag också skogstokig på en del jobbiga människor, tog lite ipren och stod ut, höll på att kissa på mig och grejer också. Men nu är det luugnt!

Efter jobbet åt jag en egengjord mumsig nacho-tallrik och när jag är suuupermätt smsar Daniel och säger att vi måste ha en träningsdate. Så vi sticker ut och springer och stannar på Södra Strand och kör lite styrketräning sen vidare och springa. Det var fett med lök, men ändå trevligt med lite träningssällskap. Drog ett bad sen i det 15 °C vattnet. Somna sen på dirren när jag la mig i sängen med datan. Har sovit några timmar och är fortfarande.

Imorgon kommer bästa Nicole ut hit till Sandhamn!!! Det blir askul!!! Har inte träffat henne ordentligt sen innan jag åkte till Kenya. Hon kommer ut med ett gäng tjejer som också har hus här, sen när jag slutar jobba ska vi snacka igenom allt och sen feeesta!

Så jävla fet låt ändå. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0