nya feztaren, cool chey

tjoo.
Känns som jag hunnit med massor sen jag kom hem från Kenya. Har träffat massa kompisar, även kenya-rafikis har jag haft en date med. I tisdags gick jag ut i Stockholm för första gången, jag och mina basketpolers drog till Sommar. Det var massa folk och vi hade klätt ut oss till college-nördar för att få komma in gratis, vilket vi då fick. Träffade några andra kompisar och dansa. På onsdagen sov jag och Karro länge fram till jag skulle fira min faster och träffa hela släkten. Efter det åkte jag in till ciao ciao där det var överraskningsmiddag för Kerstin, fick då träffa alla mina godbitar från gamla klassen. Efter det drog vi till ett ställe och föra och sedan vidare till Collage. Det var riktigt kul och träffade många jag kände, vi träffade även en kille som jobbade där som tog med mig och Vendela på en rundvisning på VIP-avdelningen och sen fick vi gå in i VIP-delen där han langa in gratis dricka! Någon klev på min fot så jag hade blod i hela skon så jag banga efterfesten och chilla hem själv vid 4-tiden...



College-tema, vi avr dom ända på klubben, men iallafall...


Collage!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0