so far away now

hej hej, nu ska jag blogga lite igen. Har kört maraton med gamla danska Paradise Hotel avsnitt idag, lökat på ingarö alltså. Plus att jag gått ut och gått en lång prommis i skogen, fett mysigt med partymusic.
Annars i veckan har jag shoppat upp för 2500 på en liten runda som bara skulle bli några småsaker, varit på drink hos Anna, umgåtts med Lisa som kommit hem från London!!!, utgång och massor av annat.
Min datorsladd har brunnit upp så jag ska in och köpa en ny imorgon, därför lyckas jag aldrig ladda upp mina sista bilder från Kenya... och därför bjuder jag idag på bilder från syrrans dator då familjen i vintras kom och besökte mig i Kenya, här är dock på Zanzibar!

Padre

Madre

Hermana y yo!

¡Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0