best night, and final.

Bilder som aldrig kom upp! Sista partynatten i Kenya, studentfesten! Det var feta roligt, lärarna var där och alla var gladare än aldrig förr.

Standardpose Jojo!

härligt crew, plus random grabb i skjorta. och ni basketpolers, är inte han väldans lik "cous cous-Marcoous??"

Två underbara göteborgs-råttor, Malín och Carlis!

Jag ser helt galen ut, mitt hår?! men med mina lilla honey-hanna!

Söta tjejer!

Jag och Ellens bror Adam!



Bästa brudsen!

Den bästa och mest förvirrade läraren genom tiderna-Månzeeern!

Ebbs och fancy

Clara!

Kialt, Fancy och Jossan!

Haha en är uppe bland molnen, en annan är superhappy och den sista är supersexy...

Det går jävligt bra för Måns...

Manda kör fiesta-style!

Hahaha era sköningar!

Syskonen som alltid hänger med kenyaner!


Oj vad mycket bilder... men kände att jag behövde leverera lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0