gratulerar till studenten

En utav de bästa kvällar. Det var igår.
Våra kära treor hade tog studenten och det firades med utspring, skolavslutning med lunch och uppträdanden. Jag och min ekonomigrupp "Helenas änglar" då vi sjöng Money Money och hade en liten dans. Sen läste även jag, Gabbi och Malín upp korta rim om alla elever på skolan som var lite pikiga. Men det var kul!
Åt god mat och sen var det dags för studentmiddagen på Karen Blixten Garden där det var en trerätters-middag som vi åt under tiden då en massa tal hölls. Jag och Linnea spelade även upp vår film vi gjort som var en imitation av alla studenter, den blev kul tyckte alla! När alla var lagom runda under fötterna bar det vidare av till Tree House där det var vårt egna event Swedish Flava, det var sjukt kul, jag dansa och festa med lärarna. Lärarna här på SSN är helt underbara, det fälldes många tårar och många shotar med lärare som bjöd. Många sprang omkring och grät för att de sa hejdå, men det var en riktigt lyckad kväll!!! Vid halv fyra bar det av hemmåt där några körde nakenbad i poolen och knäckte en och en annan bärs.

Grattis kära studenter. http://yanjaa.com/ står för bilderna!






Graduation Day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0