älskade götlaborg!

Back home from Gothenburg. Det var toppenkul!!!
onsdagen när vi kom blev jag och Hanna uppmötta av söta Trine. Vi chilla i nordstan och sen åkte vi ut till Malins farm. Där var alla Kenya-bruds och vi laga supergod middag, drack vin, åt ost och kex och snackade om allt som hänt oss. När mörkret kom blev det mer fiesta med dans och Trine gick loss.

torsdagen åkte jag, Malin och Hanna in till stan och myste, jag köpte en jacka och en tröja, sen träffade vi mr. Palm och fikade. Det var väldigt trevligt och när vi kom hem bestämde vi oss för att rida på Malins hästar som hon har på gården. kul kul. sen festival-film och sen natti.

fredagen taggade vi in till city och gick på Liseberg, wooohooo. Det var kul, jag skrek som fan. Käkade lunch sen drog vi hem till farmen igen och fixade iordning lite sen kom det över en del folk och det blev fiesta! Jag mingla runt med härliga göteborgare och satt uppe och snacka inatt till 7-snåret...

Idag vakna jag efter någon timmes sömn av stekvärme plus att vi delade fyra pers på en säng, så jag chilla i hammocken. Vi dega hemma och några grabbs var kvar hela dagen så dom köpte pizza och sen satt vi ute och snacka. Vid tre bar det av hemmåt, vattenflaskan läcker i väskan och pajar min nya älskade kamera, råtta. SEn blev det en tågresa med Hanna, men det var mys det med! Nu är det dags att sova gott folk!

Här är bilderna från första kvällen i götet:

Våran stekiga ostbricka

en del av le crew.

Carlis och Hanna

Jag dansa lite med Trini-boy

Steker som rödluvan.

I come back Götet!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0