Marias birthday!

Tjaa!
Idag fyller Maria år så vi väckte henne innan åtta med skönsång, raket, ballonger, kaffe, bakelse och presenter. Därefter var det en skoldag med matteprov som gick sådär och sen tog jag tag i mig själv och sprang på Impala innan kvällens festligheter. När jag var klar, duschade jag, tvätta håret och började sen fixa mig. Vid 18 kom en taxi och jag tillsammans med ett gäng brudar begav oss till Sarova, ett 5-stjärnigt hotell i Down Town. Där åt vi god middag på Thai Chi. Trevligt ställe och mysigt att lyxa till i vardagen. Vi alla snåla lite med ekonomin, men när notan kom berättade födelsedagsbarnet Maria att hennes pappa stod för notan. Vilken pappa!!! (läser du det här Johan???!!, hehe). Mycket trevlig kväll, och grattis igen Maria!

Elin fixar med ljus och chokladbakelse, lyckades dock blåsa ut alla ljusen när hon skulle släcka tändstickan.

Färsk artonåring!

Öppna morgonen med lite champange!

Öppnar presenter

Bilder tagna av Lena!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0