Nairobi, home sweet home.

Nu är vi tillbaka!!!
Äntligen hemma efter en fältstudievecka, vart vi än åker känns det alltid som man saknar internatet lite..
Vi har ändå haft det bra vi som åkte till fiskebyn Kusa istället för regnskogen som majoriteten gjorde. Dit de andra åkte fanns det ingen el, skabbigt hotell och maten som serverades var tydligen galen. Det var en kycklinggryta med hela kyckligen i, den var liksom styckad i olika delar så en bit var huvudet där näbb och ögon och hela skiten var kvar, mmm låter mums!

Vi hade iallafall ett hotell med pool och vi gjorde lite olika utflykter som jag kan beskriva mer sen när jag har bilderna till varje plats!
Men nu när vi är hemma igen är det ingen vila på fredag utan dags för utgång!! Blir en liten skara, för halva internatet är magsjuka!! Niiceee.

Jag och Christoffer på fisketur! (jag sitter som en padda för att båten var vattenfylld, och sen har jag ett redigt garv på det)
Några barn som dansade till Sawa Sawa utanför bussen när vi satte på musik!!

Mer bilder sen!
Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0