so far

Tjo. Igår kväll hade vi först en liten roundtrip till olika resturanger, men efter ett tag gick jag hem och skrev klart en uppsats medan de andra gick till Brew och festa. Sen ringde de och övertala mig att komma till nästa ställe som var Art Café. Jag kom dit och chillade ett tag fram till att vi åkte hem och fixa till oss och kvällen slutade med att vi gick till en klubb som ligger mittemot skolan. Egentligen var det inte något speciellt, men vi gjorde det roligt! Vi pratade med lite roliga människor och sånt. När vi kom hem drack Manda chai med vakterna och jag gömde mig i folks garderober...

Idag har jag solat, badat, käkat nudlar, varit på Junction och har haft Melodifestivalsmys med internatet! Låten som vann var ju grym och fett snygg brud!!!
Imorgon är det tidig uppgång för att äta picnic i Nairobi National Park. Godnatt.

Fett lökig bild från Mombarre, men vafan det är fiesta mannen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0