kryckmongots comeback

Hej!
Idag har jag hoppat runt på kryckor hela dagen, foten har blivit värre. Och det är mitt eget fel, jag banga kryckorna och hoppa runt med foten och nu är den fett skarrig och uppsvälld. Plus att den är helt blå. Kryckorna gör mig vansinnig, idag var det en tant på skolan som sålde afrikanska kläder så alla kubbade från nationella till henne så kommer jag sist hoppandes. Jag skulle ta en lite genväg genom buskarna som jag skulle hoppa över med kryckor, men det sluta mindre bra, ramlar framlänges och kryckorna flyger åt olika håll. Nog om beklagelse om mig själv... eller nej när vi ändå är inne på det sög jag bokstavligt talat på NP i engelska. Hörförståelsen var ett skämt, ett jävla mummel. Engelska läraren Zanna "The Old Dragon" kommer inte bli glad.

Efter skolan åkte vi iallafall till en Riruta School där vi var med på en lektion, mer om den sen... nu måste jag över på mitt svenska tal som jag har imorgon, FML.

Jag sist på sjukhuset då det var knät som var svullet...

Kaninskallen var glad ändå...


Kommentarer
Postat av: Lisa

Juste v 25-28 är jag säkrad på Westerbergs:) vilka veckor skulle di jobba nu igen??:D

2012-05-10 @ 19:09:37
URL: http://mitt0liv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0