lill-lördag på Art Caffé.

Hej hej!
Idag har jag skrivit matte B nationella som gick mindre bra. Jag satt mest och smällde i mig godis efter godis. Jag och Malín satt uppe och plugga ett tag, tills jag fråga vad 1+1 var kände jag att det var dags att sova.
Annars idag hade vi separations-mys, då hade vi en "lektion" i hur det skulle vara att lämna Kenya och SSN. Vi gjorde olika värderingsövningar och diskuterade hur alla skulle reagera, om någon skulle vara intresserad av vårat år eller om de inte skulle orka höra: När jag var i Kenya.... Vi åt kladdkaka och prata och det var trevligt. Är däremot lite rädd för att komma hem, hur det ska bli att träffa alla, om något har förändrats osv.

Efter skolan frågade vi boardingföräldrarna om vi kunde får vara ute längre ikväll för att fira att vi gjort klart NP. Så ett gäng brudar drog till Art Caffé och satt och myste och snacka. Väldans trevligt. När vi kom hem hade vi melon-krig, och jag blir självklart upptäckt av en boardingförälder precis när jag kastar. Sen går vi ut och jag ska svabba Malin med en skur-mopp i ansiktet, men då kommer en ny boardingparantes. Ja, dom är lite fly förbannade på mig. Nu ligger jag och skriver uppsats och ska slagga!

Två pics från aftonen:



Jag ska svara på era frågor imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0