Roliga killen

Hehe, jag måste bara berätta om en liten kul grej... Min käre Malín hade hookat med en kille på Qué Pasa förra helgen inte så mycket med det liksom. Men sen en dag när jag ska gå till Malin hittar jag en stor bukett blommor utanför hennes dörr är det den lilla rackarn som skickat dom, hahaha. Vilken man!


Kan passa på att svara på två frågor också eftersom dom var anonyma så vet jag inte vart jag ska svara! heheh mina enda kommentarer här på bloggishen:
JOHNNY THE ROCKER ÄR MIN IDOL, tycker du var fett sexig i den tröjan?var har du köpt den?
Hahaha, tack du. Den är köpt här i Kenya på en marknad för 20 spänn, men den är från märket River Island, så du kan spana in det!
Varför gillar du inte öl? skulle inte du kunna ha en frågestund snart
Ehh jaa.. jag vet inte riktigt. För mig är det smirre ice som gäller, hehe! Frågestund känns som det kommer bli lite awkward, tror inte så det är så många med frågor. Men kommentera gärna så svarar jag! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det bästa/sämsta med Kenya?

Hur mycket pengar gör du av med i månaden?

Tips för mig som ska börja där nästa år?

Hur ligger priserna till på ett ungefär?

Vad kommer du sakna mest med Kenya?

Hur är människorna där?

2012-05-21 @ 21:43:45
Postat av: Linn

River Island är en rätt känd kedja, finns i London!

Finns det något alls du saknar med Sverigelivet? :)

2012-05-21 @ 23:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0