classic friday

I fredags blev det som vanligt Que Pasa som vi tjatat ut lite på senaste tiden, men jag hade iallafall riktigt kul!
Det började på Longbar där Ida skulle parta upp stämningen mellan mig, Gabbi, Emelie och henne så vi körde sanning och konsekvens som slutade med att Ida pussade bartendern, Gabbi höll tal på bardisken, jag dansa sexydance på bardisken, låtsades bajsa i en soptunna och lite annat!
Sen drog vi till QP där det blev dans! När vi kom hem gick jag och några upp till Emmas rum och åt banan fram till att Alex kom och sa till oss att gå och lägga oss.

Här är Yanjaas bilder som dom flesta är tagna i partybussen...

Partyburren

Malin och Lena

Emelie!

Yanjaa och Lovisa

Mandolf och Johanna

Hahaha Maria och Elin kör!

Emma och Axel

Hej Amanda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0