kaosar på internatet

Hej. Igår var en kväll av kaos, men jävligt kul.
Vi gick först till Longbar och sen Qué Pasa. Där blev det dans, separationsångest-gråt, oklara saker och massa kul. När vi kom hem gick jag och Malin och hämta en fet vattendunk och bar in på hennes rum medan jag la mig under sängen för att gömma mig från boardingföräldrarna. Men sen av någon anledning cruisa jag upp till killarna och hittade även där ett gömställe: duschen. Hahaha, när jag står inne bakom duschväggarna kommer Hugo in och börjar kissa och får en chock när jag kikar fram. Efter det gick jag ner till Malin igen och la mig under sängen och sa att jag skulle sova där, men Hugo som kommit ner gillade inte riktigt min plan att jag skulle ligga där under och säger: "Amanda det är nog dags för dig att gå hem nu" och så drar han ut mig i benen, men jag skriker neeeeej och säger att jag har separationsångest och håller i hans ben för att jag inte vill gå. Men till slut vandra jag upp till mig då jag möter Sanna som ska hämta vatten, men vi tyckte det var bra att ta med sig en varsin stor vattendunk på 50 liter upp till rummet. Efter jag rullat in vattendunken vid min garderob går jag över till mina rumsgrannar Michelle och Martina och vi sätter oss och har lite deeptalk. Men efter det kom jag på att jag inte vill sova själv, så efter att ha blivit utkörd från malins rum bestämmer jag mig för att gå till Sannas där även Siri ligger i sängen och ska sova. Vi börjar prata finnlands-svenska för att våra mormödrer är båda från Finnland. Jag vill också få plats i sängen och säger på finnlands-svenska att jag är en liten byracka som kan ligga i fotändan.

Imorse vaknade jag totalförvirrad och undrar varför möbleringen i mitt rum är helt konstig, då kommer jag på att jag har somnat i Sannas rum... När jag sen går över till mitt rum för att byta om till frukosten (hade somnat med partyklänning och hade tandkräm över hela benet för att jag borstat tänderna på natten) så hittar jag en stor vattendunk, två kepsar och någon randoms plattång inlindat i julpynt i min garderob.

Hahaha ja, det var helt enkelt sagt en riktigt kulig kväll!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0