Masai Marknad + Toy

Hej hej!
Igår kväll var jag och ett stort gäng på sportbaren Mercury och kollade på fotbollsmatchen, drack någon bez och heja på Chelsea! Imorse började jag sola lite (är svinblek eftersom det är regnperiod), sen drog jag Malin x2 och Nathalie till Masai marknaden där jag shoppa lite spejsade saker, efter det drog vi vidare till Toy market (var där igår också, men jag är beroende av stället!!!!), shoppa massa snygga kläder! :)
Nu på kvällen har jag börjat packa den stora kartongen som ska skickas hem med grejer! Kommer bli ett jäkla lass!!! Har även massa plugg, vilket suger, jag vill bara njuta av sista tiden i Kenya...

Här kommer bilder från förra veckan när jag, Hanna, Manda och Axelina var på en skola som hette Riruta.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0