boardingavslutningsmiddag

Hej hej!
Idag har jag i princip packat ihop alla kläder och vägt dem. 80 Kg!!! Jag har en tvättkorg full med saker jag ska skänka till personalen också... Toy market har kommit väldigt mycket till pass. Har packat klart en stor kartong som jag ska skicka hem till Sverige imorgon!
Nu börjar det dra ihop sig, såå kul att komma hem samtidigt som det är lite ångest att lämna allt här i Kenya.
Har iallafall pratat med min kompis CJ som sa att han och alla roliga grabbs från förra året ska jobba på mataffären på Sandhamn i sommar igen, det kommer bli så jävla fett!!!

Igår hade vi boarding-avslutningsmiddag på Simba, det var massa kött och det var mums. Vi var där tillsammans med alla boardingföräldrar och den kenyanska personalen. Jag och Linnea bestämde oss spontant för att göra en liten sång för Mutuko (grabb som jobbar i tvättstugan), det blev en liten fin sång och dans riktat till honom. Några av personalen stanna kvar och fekka med oss efter maten, haha det var lite kul. Haha det var några som bestämde sig för att bjuda kenyanska personalen på shots och det slutade med att städaren Janet spydde på toan, hahaha. Men idag sa hon att igår var den bästa kvällen i hennes liv och att vi har varit den bästa gruppen genom tiderna. 
 
Jag och mina kompisar vid middagen.

Cheyerna firar sista utekvällarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0