min favoritlök

Här är till dig Mandolf som är sur över min dåliga update! Hittade lite bilder på dig och insåg vilken råtta du är som får ett år till i Kenya! Själv går jag på östra och steker, inte alls lika kul faktiskt. Hade gärna hälsat på dig i Kenya och druckit lite Smirre, träffat PT, vara i ditt lökiga rum, gömt mig i garderober och blivit upptäkt av "its time to go to you room...".
 
Nått annat kul jag kan dela med mig av, JAG HAR MATTEPROV IMORGON. fattar hälften, dags att börja, fast nu ska jag tagga på träning! har cruisat runt lite på körlektion idag också! Hej hej!
 
Här har ni lite bilder på mig och löken som bestämde sig för ett år till i Kenya!

Kommentarer
Postat av: lökdolf

ÅÅÅHHH MANDZINK! glömde bort din blogg och så sitter ja nu på Månsans mest oseriösaste historia lektion ever där han inte ens närvarar och glider in på din blogg och hittar detta!!! heheheheh! fett glad. SAKNAR DIG MANDZINK. hallåååå vet du? det var en på skolan som kallade mig helt random för mandzink häromdan, lackade, ja bah hallå det är faktiskt amandas namn du kan inte kalla mej det (fast det sa jag inte) men i alla fall. KOM TILL KENNY, saknar dig här! PUSS

Svar: Ofta mandzink!!! :O det är mitt copyright name!!!JAG KOMMER TILL KENNY-BROEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Amanda

2012-10-04 @ 09:36:17
URL: http://www.mandaqv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0