orange-kulören med 1000 möjligheter

Idag har jag chillat lite i school, haft körlektion, fyspass, basketträning och ätit ceasarsallad till middag, inge mer kult med det! Men imorgon är vi lediga! Ska hem till Fanc borta i Mälarhöjden och äta brunch med henne och Klara, plus att vi ska jobba med vårt UF-företag, kult!

Godnatt peeps som fortfarande håller amandathebest vid liv, hehe!

Här är moi med min nya jacka, hehe lite outfitbilder var ju ett tag sen! Me lika very much!!! Köpte den på Sandhamn när jag var där, är från 48-7 Sweden!
Very sexy modell!

Kommentarer
Postat av: Ellie

Vart är jackan ifrån? :)

2012-09-14 @ 18:41:01
Postat av: amanda

Den är från 48 7 Sweden! Jag köpte den på sommarboden på Sandhamn, men har hört att den finns på andra småbutiker också, kolla internet! min kompis sa att hon sett den i sickla! :D

2012-09-15 @ 22:07:14
URL: http://amandathebest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0