a piece of Salamankishhh

Nu kan alla ni sköningar spana in lite Salamanca pics både några få här och sen på mitt album på le Face.
 
Kan skriva ner lite saker som hände för att berätta nått också:
 
-Hade spanskaredovisningar
-Shoppa
-Festade mucho
-Dansa salsa med Cantos
-Fick spanjorer att sjunga pippi långstrump på svenska
-Blev utelåst mitt i natten, jag gick upp i sömnen och vaknade till när jag står och bankar på dörren, blir tillslut insläppt i ett rum där det minst sagt var många andra som låg och sov, fick ligga direkt på madressen i en lökig säng och en handduk som täcke.
-Vi var i Madrid
-Var på en skola
-Besökte museeum
-Dansat på bardisken, slog dock i skallen i taket när jag reste mig!
-Köpt shots för 1 Euro
-Tagit springnota på Tequilashots tillsammans med Simona
-Jag väckte min lärare mitt i natten då jag enligt henne "testat stämbanden" med lite sång. 
-Besökt ett regningt Salamanca medans solen sken i Sverige
-lärt känna nya människor 
-Haft en väldigt kul resa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0