dags för update

Helgen har varit trevlig!
Fredags vare Isabelsom hade privatskiva med hennes två kompisar Rebecca och Olivia. Den var på Sjö & Land på strandvägen, superhärlgt ställe! Middagen var jättetrevlig och allt annat superbra fixat! Mycket lyckat! Efter det skulle vi dra hem, men jag, Fanny, Vendela, Fabian och Jacob bestämde oss för att dra en sväng förbi min favoritklubb- Collage! Hängde där ett tag sen åkte vi hem!
 bund
Fina vänner!
 
Fattar inte varför det blir så dålig upplösning när man laddar upp dom, men aja så får det vara!

Kommentarer
Postat av: Lisa

låter som en bra ide, om man har en ombokningsbarbiljett kan man alltid åka hem tidigare om man känner för det men oftast vill man stanna längre ändå ;) att fira jul vid sydney(bondi) har jag hört är jättekul. Dom har en julafton på stranden för alla backpackers :D undrar om det inte var något liknande i byron bay oxå? inte så kul att sitta själv på julafton kanske :) sen finns det surfläger över julen i byron bay vet jag! ett par kompisar gjorde det och fick surfa med tomteluvor på julafton haha ;)

okej! jag jobbar nu 3-16 juni och sen 15juli-11aug :)

2013-05-27 @ 12:29:28
URL: http://mitt0liv.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0