bread challenge

Idag så råkade en av kockarna göra bröd fast jag skrev att det skulle vara utan. När Rich är på väg att servera det säger jag att dom inte vill ha det. Han säger då att om jag tar bröden och går in i köket och kastar dom på kocken och säger "She did not want the fucking bread!!" skulle jag få 5 dollar (32 spänn). Som en fattig backpacker är det självklart värt det! Går in med brödet och ropar på kocken när han vänder sig och sular jag bröden i hans face och ropar "She did not want the fucking bread, what is you problem?!" Är stenseriös och kocken är helt chockskadad och det ända han svarar är "Why not?" Jag svarar "I wrote it on the fucking docket, next time you can try to read it yourself!" och går därifrån. Fick mina 5 dollar, men kände mig lite elak eftersom han är världens gulligaste och lagar alltid den mat jag ber om! Rich var förvånad att jag gjorde det och sa att om någon hade sett det hade jag fått sparken säkert. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0